och jag skulle sagt "jag älskar dig" men stolthet kom i vägen

Nu har jag ändrat headern. Det kändes tungt att ta bort Beatlarna men dom kommer säkert leta sig fram så småningom! Och Alex är ju för fin för att inte få komma fram. För er som undrar så betyder den franska textraden "Mitt hjärta öppnar sig för din röst", vilket stämmer ganska bra in på Alex.

Jag är sjuk :( för första gången sen i våras så är jag borta från skolan. Detta passar sig inte så bra eftersom att vi har ett stort prov på antikens grekland imorgon. åååh bajs. Men det är ganska festligt att vara hemma för Sandra har för första gången i sitt 19åriga liv öppnat en kokbok och är all over the place med recept och grejjer. Idag bakade hon en blåbärs-sockerkaka. yeeah!



Håkan Hellström - Båda Sidor Nu

Kommentarer
Postat av: frida

Båda Sidor Nu är nog Håkans mest underskattade låt, jag älskar den! :D & vilka fina bilder!!



Förresten var mina föräldrar i Örebro idag. Enligt min mamma är alla otroligt trevliga i Örebro, trevligare än någon annanstans! Och Örebro är otroligt fint och bra! hoho xD

2009-09-23 @ 19:17:24
URL: http://frenger.devote.se
Postat av: L

fin blogg

2009-09-23 @ 22:46:50
URL: http://englalinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0