Det skulle ju vara Dans, Dans, Dans!

Hej idag är jag glad, så glad, så glaad! Jag har fått veta att jag INDEED SKA GÅ PÅ HÅKAN HELLSTRÖM I GÖTEBORG! Tack Lisa! Kollektivboende med fyra/fem till :)



Idag har vi tagit farväl av Daniela... <3 hon åker till Italien och är där i ett år... den jäveln! :( inga fler foccacia's på La Bruchetta samtidigt som hon snackar Italienska med ägaren och jag sitter bredvid, småler och fattar ingenting.

Och man blir glad när man har fått en "personlig" inbjudan av Thomas Christopher Charge Burke! <3

Kommentarer
Postat av: Moa

Eller hur. Mejlet jag fattade ingenting: "Thomas bnöanablablbla Burke har bjudit dig till..."



Känns fint:D hihi!!!!!!!!!!

2009-09-08 @ 21:58:51
URL: http://noparty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0