Your brown eyes are stuck on my mind in every way

Jag hatar att facebook och diverse andra "roliga" sidor finns på internet... Jag kan inte koncentrera mig! Jag arbetar med min tidslinje om hur livet på landet såg ut i Romariket. hoj. Jag skriver nu ner vad jag ska säga och sen ska jag rita min tidslinje. Jag ska alltså använda min estetiska sida och försöka göra en färgglad och rolig teckning.. a joy for the eye såattsäga. Omöjlig uppgift för Karin Rönnberg.

njut av eran fina nattsömn och tänk på mig, för jag kommer inte få nån.


Kommentarer
Postat av: Moa

svaris: rick danko i the band:) jag känner igen killen på din bild också, finfin hihi!

2009-11-19 @ 08:12:50
URL: http://noparty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0