In the time of chimpanzees I was a monkey

Idag vill jag vara Blondinbella. Hon har säkert också en massa problem och så men hon verkar så beskymmerfri när hon håller på och "tar hand om sig själv" och sånt kul. Men jag ska faktiskt ta lite me-time ikväll. skiter i läxor och sånt ikväll. Det behövs verkligen nu. fy fan.

Jag är inte jättesmart. På ensembeln kände jag att jag skulle vara "smart" och ta sången på en låt eftersom att man inte behöver lära sig några dumma acord eller nåt sånt, men så visar det sig att jag ska RAPPA! JESUS I HIMMELEN GÖR DIG BEREDD JAG TROR JAG DÖR. Rap. Inte direkt det första man tänker på när man ser mig. Jag har aldrig rappat. Hade inga planer på det heller. Min röst passar inte till rap heller. Den blir alldeles för mörk när jag inte får ta i. uuue
http://open.spotify.com/track/4b8GTae6rqb9oPiRzVa3Gy
Bandet är det dock inga som helst fel på. Beck.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0