I was definitely made for these times

Min allra första spotifylista som jag skapade för drygt ett år sen: karins favoriter..
Det är pretty much samma som nu förutom några små ändringar :)

Jag har gått igenom min garderob idag. Visst, det finns ju plagg med potential men jag skulle behöva ganska mycket nytt! Är jättesugen på att besöka myrorna och Röda Korset så imorgon ska jag nog styra stegen dit efter skolan!
Jag skulle inte tacka nej till att få Alexa Chung's utseende heller



Jag känner mig inte jättepigg just nu så jag ska nog göra som Julia och ta en varmt bad! Sen är det Desperate Housewifes och efter det bums i säng med mina nya fina böcker som mamma har köpt till mig idag :)

Kommentarer
Postat av: emilia

spellistan var väldigt bra, tack! ;)

2009-11-10 @ 23:51:30
URL: http://maylia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0