Give me something to believe in

Tillbaka till verkligheten:
Idag ska jag se New Moon med min syster! det ska nog bli kul. hoppas den är bra. Man har ju hört att den är både bättre och sämre än ettan.

Och förresten, Mamma vill att hon och jag ska åka till Thailand i sommar... hm... Thailand känns inte riktigt som min grej. Jag hatar att bada i havet på grund av min rädsla för nånting så stort som jag inte kan kontrollera. Jag vill heller inte bli bortförd av undervattenströmmar eller blir uppäten av en haj! Plus att jag har läst lite om Thailand och det är tydligen fladdermöss och megaspindlar och ödlor och ormar och hela faderuttan som härjar där borta :O glöm att jag åker dit!
Men jag vill ju åka till Asien nån gång.. :/


nej tack


Kommentarer
Postat av: Celine

Äh, Thailand är jättefint. Jag har varit där 7(!) gånger. Det där med fladdermöss och megaspindlar stämmer inte, inte heller ormar. Ödlor kan man däremot hitta ibland, men dom är ju apsöta! Hajar hittar man heller aldrig i Thailand, däremot kan man åka till någon av öarna om man vill simma med delfiner eller ofarliga småhajar. Dock skulle jag inte åka dit på sommaren (har gjort det en gång), det är då vissa stränder kan ha badförbud pga undervattensströmmar (är aldrig det under vintern) och det kan regna ganska mycket. :)

2009-11-21 @ 17:27:02
URL: http://ceeline.blogg.se/
Postat av: JJ

åååh, hur kan du tacka nej? Jag kan åka istället!!

2009-11-21 @ 20:40:28
URL: http://aharddaysnight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0