Oh Santa, I've been killing just for fun

Jag vet inte vad jag ska skriva! men jag ville skriva endå! mihi :) jag är på bra humör tror jag. Jag lyssnar på bra musik! det är askalas. Igår såg jag Notting Hill <3 älskarT.
Nu blir det här i särklass det tråkigaste inlägget jag nånsin skrivit. det sög ju



P.S. Min moster ringde nyss pga av att jag ska vara ensam hemma hela nästa vecka. Hon avslutade samtalet med att säga "och det få inte bli något FF!". FF?... jag trodde man slutade använda det uttrycket runt millenieskiftet. tydligen inte

Kommentarer
Postat av: frida

Hahah, FF! xD

& ett inlägg kan knappast bli tråkigt med den där bilden ;D

2009-11-15 @ 16:40:15
URL: http://frenger.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0