you and me will always find a salty sea

Först och främst ska jag meddela er att nu är jag sjukare än någonsin! :(
Inte kul inte..

Igår var det Valborg (som sagt). Det var roligare än jag kunde tro! hoho. Början på kvällen var däremot inte så pepp. Jag var otrevlig mot en övertrevlig kassakille. Men vi åkte hem till Sofia och träffade okända människor och spelade kubb. Vi styrde stegen mot en park. HAh "jag tyckte den var äcklig!!" var kul! Och allas blandningar. och kissningar. hahaha. Sen gick vi till karro där jag skrattade åt alla och deras blandningar. Speciellt Sofia! och Emil! haha
Och igår var det exakt 9 månader kvar till jag fyller 18! FY TUSAN vad kul jag kommer ha :D haha

Jag är avundsjuk på alla som bor i Stockholm! JUSTE! så alla som läser detta och bor i Stockholm kan skatta sig lyckliga!

Nu är jag som sagt sjukligt sjuk så jag ska tvinga mamma att åka till affären för att köpa nödvändigheter att fylla skafferiet med! mwihi

Kommentarer
Postat av: josefine

varför kan stockholmarna skatta sig lyckliga? ;)

2009-05-03 @ 20:14:18
Postat av: karin

josefine: allting händer i stockholm :'( Örebro känns som en liten bondhåla jämfört med stockholm! plus att mandosarna bor där! haha

2009-05-03 @ 20:27:30
URL: http://karinronnberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0