Koto

Första delen i Nationella matte är avklarat! :)
Det kändes bra att jag inte satt klar längst. Jag blev tillochmed klar innan några Naturare! hoho, det ni! Och det kändes som om jag fattade *håller tummarna*.
Sen var det teater. Jag spelade Koto - en afrikans pöjk. Den rollen passade mig som handen i handsken.... hha. Men men, det gick relativt bra. Gay-teatern var kul! Haha

Efter skolan följde jag med Moa till piltskolan. Det kändes fel att sitta där i "väntrummet" på innuti våran fiende och läsa GLÖD. Men dom skrev att ett "hett tips" till Peace & Love var att äta på pizzerian brevid Scandic. Det lät bra och jag tror nog att jag ska prova det, eftersom att vi bor på Scandic så är det ju ganska bekvämt ;)

Nu äter jag naturgodis och längtar efter min inte så skillade men ack så älskade lilla kamera <3

P.S. Vad hände med HARALD?!?!?!? :O:O <33


Kommentarer
Postat av: Frida

way, gratz till nationella då ^^



Gay-teater? Jag vill väl också på gay-teater hallå! xD eh.. jag menar.. skoj (:



Det heta tipset låter bra, fast jag kommer nog inte att minnas det :P

2009-05-13 @ 22:22:48
URL: http://frenger.devote.se
Postat av: Moa

hahaha gayteatern



och GLÖD jag dog. nåt nytt varje dag som man säger.



MEN HARALD HAAALLLLÅÅÅ!!! JOHIS ULVISONIS

2009-05-14 @ 08:11:55
URL: http://noparty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0