Take my hand and close your pretty eyes

Somsagt. Mr. Dixgård fyller 28 år idag :)

Det firade jag och Moa efter skolan med att långfika på Java!
Kolakaka och Risgrejsmojskaka.. haha
Det var mysigt! En grej som inte var så mysigt var att när vi skulle gå till bussen/tåget regnade det katter! Asså inte riktiga katter (det är bara ett uttryck), utan vääääldigt stora regndroppar som faller ner så hårt att man får ont på huvet! hehe :P
menmen. Jag överlevde med lättare köldskador och tog mig hem där jag fick skynda mig som tusan för att jag var tvungen att följa med Sandra och Anna ut till Kvinnerstaskolan för att hämta hem Cosmos stuffs. Jag hann bara byta om halvt så när vi åkte hade jag på mig stallskor, stalljacka, leggings och klänning :D haha.

Tidigare på dagen (i skolan..) paddlade vi på gympan :)
Jag och Julia G turbopaddlade! Vi paddlade nästa längst av alla! whooooow! yeah yeah yeah yeaaah! så.
"Vi är under stocken!!"
HAHA


Kommentarer
Postat av: Moa

hahaha fika<3<3<3<3 och katterna (regnet) var döden number one!!!!1



BJÖRN MIN ÄLSKLING

2009-05-10 @ 22:56:23
URL: http://noparty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0