See, alone we stand, together we fall apart

Först och främst vill jag presentera min hostmedicin:
Mollipect heter den. Det är en brun glasflaska med en vit lapp på där det står "rönnberg, karin".
En sak som skrämmer mig med den är biverkningarna man kan få!
såhär står det:
Biverkningar:
Vanliga (Fler än 1 person av 100 drabbas):
Yrsel, huvudvärk, hjärtklappning, darrningar och oro.
Nässelfeber och hudutslag.
Svårigheter att kissa.

Det låter inte så klokt att dricka den.
Och det blir värre ju längre ner man läser

Sällsynta biverkningar:
Hallucinationer, förvirring, aggressivitet, övergående förhöjning av vissa levervärden.



El Niño, passadvindar, åska, tropiska orkaner, lågtryck, högtryck, klimatologi (klimakteriet..? /micke) har jag haft prov på idag. Det gick hyfsat tror jag. Jag har varit ovanligt flitig idag :O jag satt ensam i biblioteket och råpluggade på lunchrasten. Det är inte likt mig!
I omklädningsrummet:
Henrietta: "ska vi gå och plugga?"
Karin: "JA!!!"

...är det en av biverkningarna från min hostmedicin månntro?


jag saknar de små lapparna man får när man har fyndat på
Record Hunter!

Kommentarer
Postat av: Moa

hahahaha alltså jag har slutat läsa biverkningar på medicin jag käkar för det är så sjukt läskigt!!!! :O haha men hallå oro? kan man få oro? !!! creepy





record hunter

hunting dick

hahahahahahahhahahahahahahahaha tjock hahahaha



och svar: P&L i år kommer bli MER än kul!!!!:)))

2009-05-15 @ 23:58:24
URL: http://noparty.blogg.se/
Postat av: Elvira

haha jag har också fått molipect en gång! Visste du att det innehåller morfin!? Haha, lite roligt faktiskt.

2009-05-16 @ 02:30:25
URL: http://katjakajochbentebent.blogg.se/
Postat av: Frida

Åh, ge mig hostmedecin! xD

2009-05-16 @ 18:51:01
URL: http://frenger.devote.se
Postat av: Harri

men jag är väl också pluggig då ? :O

2009-05-22 @ 20:50:24
URL: http://thyresson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0