on the top of satisfaction

Idag har jag köpt tågbiljett och inträdesbiljett till Made In Dalarna :D ja, jag är seg! fjuu att det inte var slutsålt säger jag bara! Och när jag skulle hämta ut biljetten hade jag glömt min bokningskod hemma. -.-. Jag fick gå in på Willys, köpa tuschpennor, ringa sandra och skriva ner koden på kvittot jag fick.
Men nu har jag biljetten iallfall! :) Efter biljetthämtandet cyklade jag en sväng. Jag tittade på fåren vid risbergska och en gubbe som stog o kissa. Eller alltså jag tittade inte på honom! Jag cyklade förbi honom i turbofart för han stog i en buske och knäppte upp gylfen. Helt offentligt! Creepy.

Anyhow, förut idag var jag på Marieberg och köpte en klänning. Den passar nog till avslutningen/studenten som vi ska spela på! wihoo. Idag är det bara 13 ynka dagar till skolavslutningen!! :D fy tusan


(bild från igår)

HAJDO


Kommentarer
Postat av: Celine

Jag vet nog att du kollade in honom, Karin ;) Haha.



Man kan köpa biljetter vid entren också, men då är de dyrare :) Och Gropen är en stoooor jävla grop, så det är nog svårt att få slutsålt ;D

2009-05-22 @ 23:00:45
URL: http://ceeline.blogg.se/
Postat av: Moa

Haha visst kollade du in honom alltid;D





och bilden vad vacker!!!!haha:D OCH JAG VILL SE DIN 80TALS KLÄNNING HALLLÅÅÅ HIIhoipuss

2009-05-23 @ 09:59:29
URL: http://noparty.blogg.se/
Postat av: Frida

Vad söta ni är!! :D



& en väldans tur att det fanns biljetter, du! Men har ni bara 12 dagar kvar nu? Vi har ju 20 dagar kvar nu! Fusk! (:

2009-05-23 @ 19:28:12
URL: http://frenger.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0