It's the shit - bokstavligt

Avloppsreningsverket i Skebäck på morgonen alltså.
HaH! säger jag bara! Det var inte världens enklaste att hitta dit ska jag säga er! + att det var "Tillträde Förbjudet" så vi fick agera turister och ta fina bilder vid stängslen till verket. Det ägnade jag alltså min förmiddag till. Eftermiddagen blev inte mycket bättre. Jag var ovetande om inställda lektioner så jag var i skolan typ 3 timmar mer än vad jag hade behövt :(  inte kuul. Men Daniela visade fula italienare på facebook så det gjorde inte så mycket ;D ahha.


Sara & Anton + smelly avloppsreningsverk



Nu är jag hungrig. Jag ljög när jag sa till Petter att min mamma lagade mat till mig :(
Hon slutar jobbet om en halvtimme.. Det får bli till att jogga ut till köket och sno åt sig en banan.

Kommentarer
Postat av: Frida

Eh, trevligt? Haha! Jag har alltid velat åka till ett avloppsreningsverk! (eller inte..) xD

2009-05-25 @ 19:19:55
URL: http://frenger.devote.se
Postat av: Moa

Daniela och italienare kan underhålla en mycket länge, haha :D

2009-05-25 @ 22:18:53
URL: http://noparty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0