how long must we sing this song?

Nu är jag hemkommen från Kvinnerstakolan.
Jag "hjäpte till" med Sandra & Co's stalltjänst. "Hjälpte till" betyder att jag kollade på och stog och klappade söta ponnyer :) På vägen hem köpte vi glass på donken och snart ska jag äta mat <3
När jag kom hem från skolan sov jag i några timmar. Det var skönt! Förutom äckelsmaken jag fick i munnen efter att ha sovit mitt på dagen utan att borsta tänderna. menmen..

Jag blev antagen som volontär till Putte i Parken! wohoo. Vi får reda på arbetsuppgifter osv vecka 23. Nu är bara problemet att jag inte kan vara med sista dagen längre :/ 1 augusti. Det är då Sandras present äger rum. Men det ordnar sig antar jag! (Y)

Mietek Grocher ska komma och prata med oss i sam! Jag är glad. Han pratade med oss på KJ förra året och det är en grej som jag kommer komma ihåg resten av livet.

Nu ska jag äääta <3<3


Arbeit Match Frei
Bara för att inlägget behövde färg. Och så ska jag prata om den här resan på kommunikationen/svenskan


Kommentarer
Postat av: Filippa

Mietek pratade här i februari, han är ju super : )

kram på dig!

2009-05-19 @ 12:46:35
URL: http://minvilljagminnas.blogg.se/
Postat av: Moa

jag kommer inte våga lyssna!!!!:(



och libertines hihu

2009-05-19 @ 13:11:24
URL: http://noparty.blogg.se/
Postat av: Frida

haha! jag hatar verkligen den där jävla äckelsmaken i munnen xD (bara så att du vet) grattis till volontärjobbet! :)

2009-05-19 @ 18:22:08
URL: http://frenger.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0