You float like a feather in a beautiful world

Min syster är ganska bra ibland :P
Jag kom hem från skolan med inte världens bästa humör (som vanligt). Men jag tröstar mig själv med en kaka (hemmabakat i love it!). Sandra kommer hem och säger:

"Jag har en present till dig men du får den bara om du är snäll"
"mhm..?"
*tar upp en bok* "Jag hittade en bok om Håkan Hellström!"

Den här fina saken hade hon köpt till mig :) gladis!


Gymnastiken var rolig ;) Jag var inte med, det var det som var roligt! nej ja skoja :P Mina gympakläder har ju blivit stulna så jag var inte med idag. Ska ordna nya tills på onsdag. hoho. Jag och henrietta satt och var typ... bollkallar :D haha. Sämsta musiken man kan tänka sig spelades på högsta volym och vi satt och gjorde värsta dunderklappvisorna xD Vi rockade fett!

Imorgon ska vi gå på nån systerskapgrej på kulturhuset. Elin Ruth Sigvardsson spelar och det är gratis :) Gratis är alltid gott! woho. Innan det ska Moa komma hem till mig (efter att jag har jobbat i två timmar) och vi ska se på filmisar och typ äta tacos :) mums

Nu ska jag jobba med min engelska redovisning :)
(och jag älskar Damien Rice! Hans musik stämmer in på mig)

HAJDO

Kommentarer
Postat av: Moa

ÅÅå fin bokis! :D och snäll systeris! och imorgon blir fettis :D

2009-03-06 @ 18:22:11
URL: http://noparty.blogg.se/
Postat av: Frida

Den boken måste jag läsa ju :D Snäll syster du har!

2009-03-06 @ 19:27:19
URL: http://frenger.devote.se
Postat av: Harri

haha , vi var lite röda på låren efter den lektionen ;O

2009-03-07 @ 09:27:09
Postat av: tittie

Elin Ruth Sigvardsson är så otroligt bra! Men jag har aldrig lyckats se henne live. It's a shame. Hoppas du får kul iaf :)

2009-03-07 @ 11:12:30
URL: http://tittie.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0