Cause all you people are vampires!

Jag måste bara börja inlägget med att berätta att jag har världens snällaste och finaste och bästaste morfar!! När han fick veta att nån hade tjyvat min kånken så sa han: "Kom hem till mig på lördag så ska jag ge dig pengar att köpa en ny"! :O Visst, gamla människor har mycket pengar (de flesta iallafall) men 500 spänn bara sådär! :O Jag är jätteglad och älskar min morfar!


Aktivitetsdag för ettorna i skolan idag :P
Ganska kul men ganska fail att naturarna hade samma tema som oss :D haha Star Wars. Jag var en Jedi (tror jag?)  men jag såg ut som en Karin. Lisa var ensam som sandfolket! haha hon var läskig *se bild*. Vi skulle fjäska för elevrådet och samla massa poäng och skit. Vi gjorde massor med saker, typ skrev en dikt, en sång, gav dom en tårta mm.. men vi blev inte ens nominerade till ett pris :D haha faaaail! Menmen det var kul och det är väll det som räknas?


frändå & lisa


Bandsläpp till Way Out West: Arctic Monkeys & Timo Räisänen!! :O:D JAG DÖR! (det är fler men de bryr jag mig inte om) Arctic Monkeys OCH The Kooks på EN SOMMAR :D detta trodde jag aldrig <3

Kommentarer
Postat av: hannah

VAAAAA!!! KOMMER ARCTIC TILL WOW? Nooooo då är det ju inte så stor risk att de dyker upp på p&l :(

2009-03-05 @ 11:19:31
URL: http://bluemeanie.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0