There's no time for us

Jag har precis kommit hem från skolan.
Volleybollen var roligast i världen! Jag, Julia, Henrietta, Titus & Unni hade kul ;) haha.
Ikväll ska jag kanske hem till Sofia och träffa girlsen från SP1A. hohoho, men jag vet inte. För stunden känns det inte som om jag kommer vara mentalt redo för en kväll med skratt :P M.I.G.R.Ä.N stavas det. ohja!
Imorgon kommer jag ha världsbäst iallafall! Franz Ferdinand! hihohiho jag är taggad!
Nu är jag inte intressant längre så här sätter jag punkt.

(förlåt till dom som blev skrämda av det förra inlägget :P det var inte meningen att vara så dramatisk)

HAJDO

Kommentarer
Postat av: Harri

HAHA ! Volleybollen var faktiskt askul :D

2009-03-21 @ 08:52:07
URL: http://thyresson.blogg.se/
Postat av: Julia

jag tänker på dig nu !

du är på Franz Ferdinand och jag sitter här och är glaaa för din skull.

Volleybollen var hur KUUUUUUL som helst. När bollen fastnade uppe i taket jag trodde jag skulle dö av skratt! vi är bäst och jag tycker om dig så mycket mycke mycket Karin<3<33

2009-03-21 @ 13:50:06
URL: http://wickedone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0