Tingeling, Tingeling!

hejjej!

För tillfället spenderar jag min dyrbara matte-tid med att kolla på Christine! Det är kul! Mycket roligare än att träna till provet IMORGON :O

Idag har jag haft kul och skrattat och grejjat ;) Lisa och jag skrev en låt. Den heter Tromben Frändå! :') Vi kände oss starkt inspirerade av en vacker låt vid namn Hurricane Gilbert. Vi kände även att vi var tvungna att göra något kreativt för att visa Frändå vilken finfin människa hon är ;) När vi berättade den fina nyheten för Tromben Frändå så fick vi dock en dryg blick (den berömda blicken som hon själv väljer att kalla trött blicken) och en liten suck. Uppskattat!

Far min firade sin 58onde födelsedag idag :O:O Inte trodde jag att han skulle bli så gammal. Han har kommit på en ny schysst rörelse som han väljer att kalla "Gubbpunk". Suck.. föräldrar, vad ska man göra med dom?

En till kul grej: Joar på Toar & "Bregott är mycket gottare än Lätta".
xD haha kul jul! Eller påsk kanske man kan säga? Det är ju trots allt närmare påsk än jul! Och det är närmare Franz Ferdinand än Bob Dylan, och det är närmare Bob Dylan än The Hives! Men det är bara nio dagar till The Hives så det är inte så långt bort och nu tror jag att ni är så förvirade så det är nog bäst att sluta skriva. Punkt!

P.S. Tingeling, Tingeling låten är jättekulig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0