Spela i band är du för gammal för!

Jag lyssnar på Markus Krunegård nu :) hihihi jag ska ju se honom på torsdag!

Jag har 4 ganska bra veckor framför mig :P den här veckan har varit bra hittills och de resterande dagarna kommer förhoppningsvis vara mycket bra de också :) Nästa vecka är det påsklov!  Veckan efter det är det vårkonsert tror jag och veckan efter det är det ganska soft för då är de flesta i våran klass i Holland (= lungt) och så ska jag se MANDO 2 ggr!

Jag är ganska avis på dom som åker till Amsterdam. Men det är ju mitt val och jag vill hellre stanna hemma så jag kan se Mando :D (och få undan lite restprov och grejjer)

Dagens garv: Glad Plåsk! och kontaktannonsen på engelskan

P.S. Han hade tagit bort de färgade snoddarna idag! :D:D:D

och jag har indeed en diabolic scheme i tankarna! muaha



/KAREN!
(våran engelska-vikarie trodde jag hette Karen på riktigt! hoho)

Kommentarer
Postat av: frida

åh, Amsterdam, dit skulle jag också vilja ju! Fast hm, nej, jag skulle nog inte heller missa Mando för det :)

2009-03-31 @ 20:30:56
URL: http://frenger.devote.se
Postat av: Moa

ENGELSKAN OCH PLÅSKEN<3 hahahahha och bilden<3 hahaha du klär bättre i mina glasses

2009-04-01 @ 21:47:56
URL: http://noparty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0