Kan du älska mig som luffaren älskar landsvägen?

Idag var det temadag i skolan.
Vi var i grupper och gick runt till olika stationer. Smart som jag är skämde jag ut mig ganska direkt.
Vi skulle gissa på hur långt ett streck var, "ehmm.. 50cm kanske?, för 60cm är väll en meter?"
Skratt utbröt och jag kom på mitt verbala misstag. Jag försvarade mig med att skylla på att jag hade tänkt på klockan. Vilket jag gjorde, ni får inte tro att jag är helt dum i huvet :P haha.
Efter stationerna var det dags för en teater som handlade om hedersrelaterat våld.
Den var bra och mannen som pratade efteråt var rolig xD "Tjoo lee" "Hej Minsann"

Jag överväger att dra till gymmet snart.. det snöar förresten. Stackars Karin ska ni tänka då! "stackars Karin som bor i en skitstad som Örebro där det snöar för jämnan och man aldrig kan dra fram shortsen och sandalerna".
Jag har faktiskt tänkt på sandaler idag. Sandaler och gräs <3


typ såhär ser det ut nu.. nästan. kanske.
bilden är iallafall tagen på en promenad i snön nån gång i december

ADJÖ
KARIN

Kommentarer
Postat av: Moa

alltså närke kan dö!!!!! nästan så att man bara "YEEES" när friman berättar om hur vårat landskap sakta kommer dränkas.



sandaler och gräs blir det på vasastan snart hörrö!

2009-03-02 @ 18:58:46
URL: http://noparty.blogg.se/
Postat av: Frida

sådär ser det inte ut här. Snö fast ingen sol. Bara grått. Grått slask. Blä. Dåligt. Jag vill också ha sandaler och gräs! Fast nu kan jag knappt komma ihåg hur gräs ser ut.. ^^

2009-03-02 @ 19:56:53
URL: http://frenger.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0