I feel good!

Vi hade lunchkonsert med ensembeln idag ;) hohoho det var kul!
Min grupp spelade I Feel Good och Anna. David sjöng på IFG och jag sjöng på Anna. Jag spelade trummor på IFG ;) Det gick finfint tror jag. Förutom att micken inte höjdes efter att david hade sjöngt. hoho men som mackan säger: lev med det!

IMORGON!!! ska jag se The Hives för fjärde gången :D jag är sjukligt taggad kan jag meddela er!
Förra gången var 31 augusti förra året, det var en av de bästa dagarna i mitt liv! på riktigt! Av flera anledningar: jag var där med två människor som jag inte kände så bra men efter den dagen kändes det som om vi hade kännt varandra hela livet, det var helt underbart väder, interna saker (kisskalan) och sist men absolut inte minst så fick vi träffa Chris Dangerous <3
Tills imorgon har vi gjort en sjukt snygg lista på saker vi ska göra och sånt vi ska ta med oss osv.. Julia och jag renskrev och pimpade den idag :D

here it is, nice huh? ;)




Snälla, är det fler än jag som hatar när killar har färgade gummisnoddar på smalbenen utanför jeansen? :O Det är verkligens veckans problem :( haha Jag är sjuk i huvet..

Kommentarer
Postat av: Moa

HAHA veckans problem :( asnajs lista!!! jag hatar geografin.mBAJS

2009-03-25 @ 15:49:29
URL: http://noparty.blogg.se/
Postat av: Julia

GUMMISNODDAR är GRÄSSLIGT PROBLEM! SPECIELLT med betoning på S om man redan har stuprörs tajta byxor för då "behöver" man inte gummisnoddar! veckans problem? ÅRETS problem. Livets problem!



Ge mig ett H

Ge mig ett I

Ge mig ett V

Ge mig ett E

Ge mig ett S

Ge mig ett I

Ge mig ett M

Ge mig ett O

Ge mig ett R

Ge mig ett G

Ge mig ett O

Ge mig ett N

Vad blir det?

HIVES I MORGON

jag FATTTAR inte detta.

jag är taggad! OH YEAHHHH



karin jag tycker om dig fetttttt (haha the hives internt) och våran BÄSTA LAPP vi gjorde i dag och du var bara såååååååååååå BÄST på lunchiskonserten

2009-03-25 @ 16:23:51
URL: http://wickedone.blogg.se/
Postat av: tittie

Finns det killar som går med färgade gummisnoddar runt smalbenen? hahahah XD Det har jag aldrig sett! Det låter inte klokt... faan så fult!

2009-03-25 @ 17:16:23
URL: http://tittie.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0