here comes the anxiety

Jag ska se BOB DYLAN om typ... 7 timmar? och jag har inte fattat det. Det har inte gått in i min lilla skalle att världens vackraste man (både på insidan och utsidan) kommer vara ett fåtal meter framför mig. Jag kommer få se honom på riktigt! Jag kan inte föreställa mig honom sitta där. Det är alldeles för stort för mig. Jag hoppas att det går in innan konserten :D haha. <3

Jag är för övrigt ganska orolig. För mig själv. Jag har varit konstig det senaste dygnet.
Jag har fått 5 panikattacker :/ riktiga panikattacker. Jag har aldrig fått såna förut. Det är världens konstigaste känsla. Det är som Deja Vu fasst på ett helt annat sätt. Den första kom på bussen hem från Stockholm igår. Linnea sov och helt plötsligt fick jag dne där konstiga känslan i kroppen. Jag fick svårt att andas och mådde illa och fick panik. Jag ville hoppa av bussen men det gick ju inte.. hoho mamma tror det beror på stress. jaja vi får vell se.


Nu kommer Moa och hämtar mig :D:D hejdåååå imorgon får ni veta mer om min (troligtvis) underbara dag.

Kommentarer
Postat av: Filippa

åhh fan vad najs och se bob dylan. tänkte fara själv först, men plånboken sa nej och valde mando i sthlm istället ; )

2009-03-23 @ 22:24:13
URL: http://minvilljagminnas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0