fighters don't quit and quitters don't fight

Jag är sur på människor som tar mina bilder utan att säga nåt och dessutom inte skriver vem som har tagit bilden. Jag bryr mig förövrigt inte om att alla andra älskar personen i fråga, jag känner inte henne så jag får hata henne! muaha

Igår såg jag Män Som Hatar Kvinnor! Den var bra :)
Det hände en massa otippade grejjer :) eller iallafall otippat för mig som inte har läst boken. sånt gillar vi (Y)
 Nu vill jag se Milk, The Reader, Änglar & Demoner och Kramer vs. Kramer :):):)
Jag var dock så trött att jag nästan halvsov i slutet av filmen :P Är helt mör efter Håkan i fredags.

Nu lyssnar jag på Laakso och längtar till Peace & Love!
Jag vill gå på Siesta också :O:D
Jag ska nog tvinga mamma att köpa champinjoner till mig sen (det har blivit som en drog! :O:O)



adjö :)
KARIN


Kommentarer
Postat av: Moa

alltså DEN BILDEN. min favoritbild. mitt älsklingslaakso. PEACE AND LOOOOVE jag dör :D fett!

2009-03-01 @ 17:12:15
URL: http://noparty.blogg.se/
Postat av: bella

åh, kul! jag tyckte den var grymt bra, filmen! levde lätt upp till förväntningarna :-)

2009-03-01 @ 18:05:40
URL: http://ballabellas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0