Don't stop till you get enough

Igår var det ju somsagt DUS möte :P
Jag träffade Sara klockan 6 och så gick vi Ewes lägenhet. Vi ringde på porten men det var ingen hemma :O Då får vi ett sms där det står att vi skulle komma klockan 7 istället så att hon hinner köpa fika. Suck! Vi går till ica i förhoppningar att möta henne på vägen. Vi träffade dock ingen evelina så vi köpte pingvinstänger istället! wiie
Mötet gick bra. Det var dock bara jag, sara, ewe och fille där.
Ewe: "Vilken apelsinjuice ska vi ha? Ananas, Apelsin eller Tropisk?"

Idag var jag i skolan.
Jag åkte buss hem xD hahah. Jag bor nämligen 50 meter från skolan så det var lite onödigt men gratis är gott!
Imorgon är det fredag. Jag ska redóvisa engelskan och göra nåt slags prov om franska revolutionen.

Jag smsade förresten Sandra förut och frågade om vi kunde köpa godis efter skolan (hihi)
Sandra; Ja, klockan 8 när jag kommer hem. Jag är i stockholm
Karin: juste, det hade jag glömt :P Har du sett Gustaf Norén?
Sandra: Jag är med honom nu.

Michael Jackson räddade första mattelektionen <3

Kommentarer
Postat av: Moa

haha apelsinjuicen var kul. jag längtar tills din redovisning. förutom endel bilder HAH :(

2009-03-12 @ 18:47:38
URL: http://noparty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0