I always wanted a bittersweet heart

Nu har jag inte bloggat på 2 dagar och 15 timmar :P.
Orsaken är för lite tid för annat än att sova när jag väl är hemma.

I torsdags var det skolaslutning! :) Kör A, Creep-kören och min Ensembelgrupp spelade! wohooo. alltså, jag fick stå på scenen 6 gånger.

På kvällen hade vi klassavslutning med SP1A. Vi ska ju splittras. Många ska flytta/börja på karro (N). Plus att dom som väljer språkinriktning ska bilda en egen klass. Kvällen skulle börja halv 6. Jag åkte upp på stan för att underhålla Henrietta klockan 2. Vad skulle jag annars göra liksom? :P. Vi besökte tandis. Jag satt i väntrummet och tittade på ett fett bra barnprogram! ärligt, det gjorde ont att gå därifrån :D haha.

Sedan gick vi till myrorna där vi först var koola med fula glasögon..

..och sen tjyvade :O eller nej, vi tog ingenting. Men fattiglappar som vi var så hade vi bara en ynka tjuga. Det enda paraplyet som fanns kostade 25:-.. Så vi hittade en burk för 15:- och bytte helt enkelt lapparna. förlåt :(

Det regnade och det var 3 timmar kvar tills vi skulle träffa de andra så vi satte oss i tandläkarlobbyn igen :P där var det varmt och skönt + att det fanns världens koolaste övervakningskamera som jag lekte med. Tillslut fick dom be oss att gå för att dom stängde :D haha.

Idélösa som vi var gick vi in på Lukullus. Där lekte vi kurragömma! HAHA. Det var bland det roligaste jag gjort i en mataffär!

wohoo. det gick en stund till. vi gömde oss för kumlingar. vi träffade Titus. vi träffade alla andra. Alla gick o köpte pizza. :P kul för pizzabagaren! han såg lite bestört ut. I brist på varma kläder gick vi till medborgarskolan (av alla ställen) haha. Daniela sa att om någon skulle komma och undra vad vi gjorde där så skulle vi bara släppa allt och gå därifrån. :D ahhaa! Men det gick fint!  Vi körde en variant av "Jag har aldrig.." och Titus riktade en fjärt mot Moa. Det var uppskattat!


en liten skvätt av klassen.
Moa tar kort. hon är nog inte van vid dåliga kameror. :P suddiga bilder all the way!


Kommentarer
Postat av: Moa

hahahaha "hon är inte van vid dåliga kameror", jag hade panik och tryckte bara!!! haha:O

2009-06-07 @ 00:57:23
URL: http://noparty.blogg.se/
Postat av: Harri

HAHA, ja men har man inte mycket pengar så har man inte :O

2009-06-09 @ 12:15:25
URL: http://thyresson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0