Studenten nollnio

Systra min tog studenten igår! wie

Men tidigare på dagen spelade vi ännu en gång på Risbergska Skolan. För studenterna :S ja, det var läskigt!
Jag är klumpig men det gick finfint tror jag. När vi började spela refrängen andra gången efter Erikas dragspelssolo jublade studenterna och klappade i händerna :D jag blev varm och rös litegranna sådär. Jag spelade bas! kul

Efter typ 10839 stipendier var jag tvungen att rusa. Jag slängde mig i bilen och vi åkte i ilfart till Kvinnersta Skolan. Studenterna blev uppropade och hoppade ner för bibliotekstrappan. Jag gav Sandra en nalle att hänga runt halsen och sen åkte hon iväg på flaket. Vi hoppade in i bilen igen och åkte hem. Hemma blev det maaaat <3<3 och fika.

Såhär fina stog kopparna uppdukade innan jag hade ut 50% av kaffet.


"Sist och absolut störst.. Robert". HAHA. jag garvade.




jag fick skjuts till kumla av min kumling till moster.
Jag, Julia, Moa, Linnéa & Emma såg Lisa & Julia sjunga :) Det var jättefint!
Jag har aldrig hört Julia sjunga solo förr! Det var ryyyysande fint <3 Frida Hyvönen :)
Och Lisa sjöng en låt till sin syster :D det var fint det med :D allt var fint!

Sen satt vi på Maxi och förklarade hur vi såg saker. De flesta ser i former. Jag ser i färger.
(estetiskt om ni frågar mig, haha)

Mamma hämtade mig, Vi hyrde film. Vi åkte hem, vi åt rester (<3) och chips (<3) hihi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0