stackars små emo-piltar

Jag har brännt hål på min tunga :O det blöder
Läskigt värre! Jag år annanas och jordnötter. och helt plötsligt såg jag att annanasen var blodig och det sved på tungan. creeeeeepy indeed!

Idag hade peppet peppetshowen :D Peppat!!
och ja: stackars små emo-piltar! IMORGON BLIR DET PILTSLAKT!!

Dagen bestog i övrighet av: inlämning av böcker, glass på stan med Moa & Julia, Den allra sista foccacian med Daniela innan hon åker :') Fint!  och som vanligt så pratade hon fett mycket italienska med ägaren. Jag fattade ingenting men tittade förundrat på.

Nu ska jag bara lyssna på Peace & Love band fram till P&L :D:D:D 22 DAGAR!!
Men jag vill åka till Hultsfred också. :(


Kommentarer
Postat av: Moa

PIIIIIILLLLLLLTTTTSLAAAAAAKT!!!!!!!!!!!!!







(hultfred:(måstemåstemåste)

2009-06-01 @ 22:38:33
URL: http://noparty.blogg.se/
Postat av: bella

ja hultsfred tycker jag du ska åka på om du får chansen! :-D (killers!!!! :-d)

2009-06-02 @ 18:27:45
URL: http://ballabellas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0