SPELSCHEMA

Nu! Äntligen! Spelschemat för Peace & Love nollnio är uppe på hemsidan :D:D som man har längtat! nu är det bara att skriva ut och planera språngmarscher mellan scenerna! :)

Det ser ganska bra ut tycker jag nog.
Fredagen är bäst. Då ska jag hänga vid Utopia typ hela dagen. Bra att Babyshambles spelar nästan direkt efter Peter på samma scen! :) På torsdagen ska jag traska runt bland lite olika scener. Men planerar att springa till Eldorado så fort dom öppnar och vänta på Kooks tillsammans med A Camp. Jag är lite besviken på lördagen eftersom att Sugarplum, Razorlight och Laakso ligger precis efter varandra på olika scener :/ menmen. man får väll prioritera det man känner för :P



Jag firar detta med typ världens sötaste bild :D

Kommentarer
Postat av: Filippa

Då ses vi framför Utopia ; )

2009-06-16 @ 01:59:00
URL: http://minvilljagminnas.blogg.se/
Postat av: Sona

ÅÅÅÅH den bilden pryder min kalender<333



Men alltså nej. Jag kommer inte överleva på torsdagen. FATTAR DU DET KOMMER TYP BLI STÖRSTA SPELNINGEN PÅ HELA FESTIVALEN. INST 15000 PERS KOMMER SE DEN. LÄNGST FRAM = DÖDEN

2009-06-16 @ 10:56:55
URL: http://atompop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0