oooh, you set my soul alive

hoho, om 5 dagar tar jag mina kappsäckar och sätter mig på ett tåg raka vägen till Borlänge och Peace & Love festivalen :D:D:D:D på vägen hoppas jag få se Karen&Moa-sjön. Det är en stor pöl som följer (nästan) hela tågrälset till borlaaangaaa.


Den här låten är fin! och ja, jag har lagt ut den förut men.. ja.. heh.
Jag hoppas verkligen att dom spelar den! och jag är glad att jag inte missar dom som jag var rädd för.



Idag på väg hem från stan gick min familj och diskuterade.
Sandra: "asså, det är jävligt konstigt att Edward klarar av att göra så mycket som han gör. han har ju inget hjärta och inget blod!"
Karin: "men hallå, det är ju bara en bok."
Sandra: "och dom beter sig inte ens som riktiga vampyrer!"
Karin: "men den verisionen av vampyrer som vi är vana vid är bara uppbyggt av en massa klyschor! Ellerhur mamma?!"
Mamma: "Vem fan är Edward??"
Sandra & Karin: "..."

jag tror att mamma börjar reta sig lite på oss..
kanske dags för henne att också läsa boken.

Kommentarer
Postat av: Moa

haha din familj är kul! :D OCH KAREN&MOA-SJÖN! IIIIIHHHHH VED! (din mor kommer vilja döda oss på den resan hahaha :( vedhjärta)

2009-06-19 @ 01:27:37
URL: http://noparty.blogg.se/
Postat av: Tittie

hahaha! Min mamma säger att hon ska läsa Twilight-böckerna för att se vad det är vi pratar om hela tiden. Det hör ju faktiskt till allmänbildningen att veta vem Edward är haha

2009-06-19 @ 08:14:23
URL: http://tittie.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0