Michael Jackson

jag måste bara skriva ett inlägg till innan peace & love inlägget.

Michael Jackson är död.
Det är jättesvårt att bara skriva det meningen.
Varje gång jag hör hans namn, eller tänker på nån av hans låtar känns det som en kniv som vrids runt i ryggen. Jag saknar honom så mycket <3

Han har funnits i mitt liv längre än någon annan artist. han har lagt grunden till den jag är idag.
Min barndom stavades Michael Jackson.

Jag kommer ihåg när jag var 9 år och satt framför min favorit MJ-dvd och hittade på egna danser till videosarna och satt och grät för att jag inte var 20 år äldre så att jag kunde ha gått på michael i stockholm 1993. Bad-tour. det var min dröm när jag var liten. inte att få en ponny eller nån annan typisk flick-dröm. Min dröm var att stå längst fram och sjunga med i min favoritlåt Dirty Diana. Det är fortfarande min högsta dröm. men nu är det försent.

För att citera Gustaf Norén: "Det känns som om ett kapitel i mitt liv är slut idag.."



rest in peace. det förtjänar du
hälsa Ben och Diana

Kommentarer
Postat av: Jennifer L

Helt otroligt, kan fortfarande inte fatta riktigt. Jag kan verkligen inte förstå att det är sant. Spelar ingen roll hur många bloggar jag läser, hur många tidningar jag bläddrar i eller hur mycket folk än säger det. Det känns inte verkligt. Men för oss lever Michael för evigt <3

2009-06-30 @ 00:21:22
URL: http://paperbackwriterr.devote.se
Postat av: Frida

*<3*

2009-06-30 @ 23:08:58
URL: http://frenger.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0