BABYSHAMBLES!

"Har jag dött och vaknat upp i himmelen?"
Var det första jag tänkte när jag läste Peace & Love sms:et jag fick i morse. Detta kan inte vara sant!!

BABYSHAMBLES ÄR BOKADE TILL FREKIN PEACE & LOVE!!

Molotov Jive är också bokade :D:D:D

Men åter till Babyshambles!
Kommer ni ihåg min lista över brittiska band som jag MÅSTE se?
Jag prickade ju av band som jag redan hade sett / skulle se. Den enda som inte blev avprickad var ju Babyshambles! :D Nu kan jag pricka av dom också :')



men trots lyckan är jag orolig.
man lär ju inte hinna med alla man vill se..  :/ vilka ska man prioritera? Jag vet iallafall att jag tänker prioritera Babyshambles och Kooks :D och enligt P&L's hemsida så kommer det att vara 9 stycken lika stora överraskningar som väntar. hmm. Jag nöjer mig med dom som redan är bokade!

Nej, nu ska jag lyssna på Fuck Forever, Delivery & I love you but you're green
:'D <3


Kommentarer
Postat av: Jennifer L

Det är så awesome! :D

2009-06-10 @ 11:21:16
URL: http://paperbackwriterr.devote.se/
Postat av: Moa

dööööööööööööööööööööööööööööööööör

dör på riktigt nu



KARIN, DET HÄR KOMMER VARA SÅ JÄVLA LYCKAT :D VI LYCKAS JU JÄMT! AAAAHH

2009-06-10 @ 11:37:50
URL: http://noparty.blogg.se/
Postat av: JJ

sjuukt!!!! ::D:D:D:D eller hur! det blir så mycket bra nu så man vet inte hur man ska göra, jag vill inte ha nå mer band nu tror jag! då missar man säkert massa bra och de vill man inte haha:D

2009-06-10 @ 22:59:17
URL: http://aharddaysnight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0