rest in peace krullis..

Nu tänkte jag jämföra lite frisyrer!

jag börjar med Luke Pritchard's tokiga idé om att klippa av sig sitt underbara krull.

Luke är ju självklart snygg i båda frisyrerna, MEN hans krull var ju legendariskt! haha. Hoppas han inser detta och sår lite krullfrön. (han ser även lite "plufsigare" ut i det kortare håret :/...)

Alex Turner har också bestämt sig för att ändra lite på kalufsen.

Han har till skillnad från Luke ODLAT hår! I mitt tycke är båda frisyrerna lika fina. Han ser lite... typ mognare ut i det långa håret dock haha :P (seeyah om typ tre veckor förresten)

Nu fanns det inga fler att jämföra. så godnatt!

Kommentarer
Postat av: sara

Nej Alex :/ Jag måste säga att han passade bättre i det korta håret. Då var han liksom......perfekt! Men men, man vänjer nog sig. Och blä, jag vill också till way out west :'(



Gud som jag klagar! Haha. Morn morn på 'rej! :D

2009-07-27 @ 09:09:39
URL: http://thesoundofsara.devote.se
Postat av: Anonym

Luke - LÅNGT hår. (Vad tänke han med?! Haha :( )

Alex - KORT hår.

Tycker jag xD

2009-07-27 @ 09:36:09
Postat av: bella

hahah! konstigt egentligen att vissa passar apbra i lockigt långt hår och vissa inte :P btw, jag vill också till way out west jö! :-O

2009-07-27 @ 18:46:53
URL: http://ballabellas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0