i was always careless as a child

Varför är jag alltid så seg på att få reda på saker? :P haha.

Nu har jag fått veta att White Lies ska supporta Coldplay den 22 augusti i Stockholm!
Karin=Lycklig! haha. Och idag är det bara en månad kvar! Nu ska jag sjunga "let's grow old together and die at the same time!" och det tycker jag att ni gott kan göra också.


nej, det fanns inget bättre klipp :(


P.S.  Jag är jävligt besviken på mando.. jag trodde faktiskt inte att dom skulle bli sånna sellouts.

Kommentarer
Postat av: sara

Hm, varför sellouts..?

2009-07-22 @ 11:11:56
URL: http://mandodiaofanblogg.devote.se
Postat av: sara

Svar: Jahaaa, anade att det kunde handla om det. Fick precis reda på det nämligen. Grymt surt! Vi får väl hoppas på att det är management som bestämt det så...



Det är ju fan löjligt mycket pengar. Hm...

2009-07-22 @ 13:49:07
URL: http://mandodiaofanblogg.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0