I need direction to perfection, no no no no

Just nu känns inget viktigare än att jag berättar för er om världens (för tillfället) bästa låt! Jag har gillat the Killers ganska länge, men aldrig liksom orkat vara insatt :P jag är inte så insatt nu heller för den delen MEN den här låten är så braaa! Den passar in på moi parfait!
Låten jag snackar om är All These Things That I've Done.

Den måste ni lyssna på! det är livsviktigt :D haha.
Jag tror de flesta har hört den sista biten av låten då Brandon sjunger "I've got soul but I'm not a soldier" men tro mig, hela låten är bättre. Det ger en ett bättre perspektiv på den där lilla biten :P


Kommentarer
Postat av: Jennifer L

Åh, det var min favoritlåt 06/07! Det var så mäktigt att höra den live på Hultan! Hela publiken sjöng "I got soul but Im not a souldier" i kör, så vackert <3

2009-07-15 @ 19:33:34
URL: http://paperbackwriterr.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0