can't stand me now

hojhoj!

Bara så ni vet så har jag praktiskt taget spenderat de två senaste dygnen i stallet. Det hålls New Forest SM där i helgen och jag jobbar. Igår slutade jobbpasset halv 12 på natten.. idag var det inte lika farligt. Jag fick dock börja mycket tidigare så det kanske kompenserade :P

menmen, man ska inte klaga! Jag vet en person som bara sov tre timmar inatt.

Jag har suttit i ett domartorn hela eftermiddagen tillsammans med Matilda. Vi spelade Mando på hög volym för karlslundarna! Tummen upp för det. Dessutom lekte vi gissningslekar och försökte uttala hästarnas namn. Ponnysar har förjävliga namn.. En dansk ponny fick heta nåt helt annat.

oh, juste. high drama indeed kan jag säga. Igår försökte 50 hästar a la 600kg rymma och lilla jag fick leka infångare. där stog jag och försökte mota iväg hästarna med endast en grimma att vifta med och ett litet spö att slå med. som sagt: high drama.

jag återkommer.. kanske.
nästa vecka äre putte <3<3 wie

Kommentarer
Postat av: Moa

hahaha high drama indeed!



OCH PUTTIS :D DET BLIR SUPER!

2009-07-25 @ 03:19:48
URL: http://noparty.blogg.se/
Postat av: frida

Haha, jag ser en enorm skock av enorma hästar som rusar 200 km/h framför mig, och så dig springades och hoppandes efter :D

2009-07-25 @ 22:04:26
URL: http://frenger.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0