Waking up was kind of strange

En jävligt trött helg :P

Igår kväll var jag och Moa på stan för deed-besök.. hahaha! FAIL.
Vi vågade inte gå in. När vi väl gick in så såg vi petter och gick ut igen. Förlåt petter om du mot alla odds läser detta :P
Vi stog på ett cykelställ och försökte desperat få folk att komma och underhålla oss :D haha.
Tillslut tröttnade vi på den hemska istiden och åkte hem :P
Väl hemma såg jag slutet av lets dance. Blondinbella.... suck

I morse steg jag upp relativt pigg klockan 5 för att åka upp till jobbet. Ganska ovanligt att jag inte är i koma när jag kommer dit. När jag slog på radion i stallet möttes jag av en ljudvåg med Backstreet Boys.. inte såå trevligt kanske :P fasst ganska kul att nynna på "I want it that way" och fnissa när jag tänker på min och moas video xD
Nu är jag däremot i en efterjobbet-koma :D haha Jag ska kanske sova en stund. Halv 4 ska jag till gymmet med sandra & anne-lie

Eller nej jag kan ju inte sova.. Snart är det Annika Norlin & Anna Ternheim på P3 :D
Och ikväll är det P3 Guld! :D iih! musik-galor är typ det roligaste som finns att kolla på.
Heja Sugarplum! (och alla andra bra artister/band som jag gillar men inte orkar tänka på just nu)

BYYE
KARIN

Uppdatering:
Fan! jag hade kollat fel tid på Annika & Anna grejjen..
Där klantade jag till mig. som vanligt.. jaja jag får vell ta o sova eller nåt nu :P


Kommentarer
Postat av: Moa

HAHA FAILAD KVÄLL!!!!! :P men det var en erfarenhet, eller nåt. P3 guld blir guld.

2009-01-17 @ 17:15:24
URL: http://noparty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0