Vi är förlorare, vi två, sen vi var 17 år

tjaa :)
Idag är jag hemma från skolan..
Somsagt så blev det inte mycket sömn hemma hos moa i söndags och jag är väll inte den bästa på att hantera sömnbrist :P + att lektionerna idag typ är en repris av lektionerna igår och dom kändes jävligt onödiga. (uräkta persbrandt språket)
Istället för att vara i skolan så sitter jag här och försöker jobba på mitt historia arbete om Malaysia... dööö

Nu härmar jag moa och gör en lista på låtarna som jag nog alltid
kommer förknippa med 2008. Utan inbördes ordning:
The Hives - A Little More For Little You
Håkan Hellström - Hurricane Gilbert
The Verve - Bittersweet Symphony
The Wombats - Let's Dance To joy Division
Those Dancing Days - Hitten
Sugarplum Fairy - Stay Young
M.I.A. - Paper Planes
Paul Mccartney - Here Today
Bob Dylan - Subterranean Homesick Blues
Coldplay - Fix You
Damien Rice - Cannonball
Johnossi - Send More Money
Kate Nash - Foundations
Muse - Sunburn (januari - februari 2008 oh yes)
The Killers - When You Where Young
The Last Shadow Puppets - The Age Of the Understatement
The Kooks - Seaside
Maia Hirasawa - Mattis & Maia
Timo Räisänen - Creep
Mando Diao - The Wildfire (If It Was True)
Oh Laura - Release Me
Nizlopi - Helen
Veronica Maggio - 17år

Let's hope 2009 will be a gr8 music year
KARIN

Kommentarer
Postat av: Moa

du härmar inte mig för du tog ju årets låtar :) så jag kanske härmar dig någon dag och gör så ^^ du har bra musiksmak KOMPIS!

2009-01-13 @ 16:08:36
URL: http://noparty.blogg.se/
Postat av: frida

All I wanna do is (BANG BANG BANG BANG!)

And (KKKAAAA CHING!)

And take your money!

2009-01-13 @ 19:44:05
URL: http://nsmns.blogspot.com/
Postat av: Hehe, hej

Stay Youuuuung!!<3

2009-01-14 @ 21:32:28
URL: http://balancing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0