Cold water surrounds me now, and all i've got is your hand

Igår var mitt, Moas & Julias Oasismöte! (vi saknade två medlemmar ur Oasissällskapet men vi klarade oss ganska bra endå.
Men nu finns det iallafall två alternativ som kan gå :) det ena är väldigt intressant men det kostar ju en slant. hehe men det skulle vara ganska fett ;D Efter lite julmust och sånt åkte jag hem (det är faktiskt ganska mysigt att sitta på en buss med solen som värmer i ansiktet och en ipod fylld med bra musik.
Inne i stan klippte jag mig ;P det blev inte så stor skillnad men jag måste bara påpeka att de flesta frisörer är usla på att "styla" håret efter klippningen. Hon envisades med att typ vika ut topparna så att jag såg ut som en hemmafru på femtiotalet.

Idag började jag dagen med att ta en promenad i snön :) jag har nog underskattat promenader. Det är ganska härligt när jag går med en varm jacka och en ipod och snön är alldeles sådär fluffig som man vill ha den :D haha
Jag tog lite bilder också. När sandra kollade på bilderna förut och såg att jag hade varit vid "skogen" intill risbergska sa hon: Hur vågade du gå där?? Där bor ju ett spöke! har inte elevrådet berättat det för er? :O.
nej det har dom inte. Inte för att jag tror på nåt sånt där men jag fick faktiskt dåliga vibbar av det där stället. Okej, nu ska jag aldrig mer gå dit själv.


"spökskogen"



Nu kollar jag på ztv! det är faktiskt väldight bra. bättre än Mtv om ni frågar mig.
Nu är det tillexempelt Hello Saferide. Förut var det Tiger Lou & Sugarplum Fairy :) sånt gillar vi

HEJDÅ
KARIN

Kommentarer
Postat av: Anonym

JA, Song for Aberdeen! jag kan inte minnas vad den handlar om hoppas det är något bra :D:D. Men eller hur, jag har också funderat på det, det kan vara så att jag blir kär. I en ful kille. HAHAHA. Vi får se hur det går!!

2009-01-03 @ 19:47:54
URL: http://wickedone.blogg.se/
Postat av: Frida

Haha, jag försöker faktiskt kommentera ditt senaste inlägg. Men det går inte! :S



I alla fall: videon är helt sjuuuuukt underbar! Tack gud för Gustaf Norén. Auu, han är så fantastiskt vacker bara. Och jag sitter också och gungar :D



Och vad gäller P&L, jag tycker faktiskt att den "realistiska" listan är mer lockande än den andra :) Svensk musik äger! Mando Diao, Sugaplum Fairy, Johnossi, Timo Räisänen, Håkan Hellström, Marit Bergman..gärna Florence Valentin, the Lance och Lasse Lindh också. Sen är jag mer än nöjd! :D

2009-01-04 @ 18:12:57
URL: http://frenger.devote.se
Postat av: Moa

:D oasis blir fett. särskilt med... duvetvad.. voldermort. HAHA SKOJA.'



:)

finfina bilder karen, och spöke :O sppooookkyy!!! hemmafru på femtiotalet lät fint också. puss!

2009-01-04 @ 22:55:44
URL: http://noparty.blogg.se/
Postat av: Britta

(kommentar till 'Det vore trevligt om ni kunde pallra er till P&L', det blir error om jag försöker trycka på kommentar knappen)



Ååå, det är såååååååååååå underbart klipp!!! Du är inte ensam om att se lite smått löjlig ut när du kollar på det ;)

Älska 'You can't...', så ur gulligt att han sjunger den till Pernilla, och det blir så grymt mycket mer känsla i låten :D :D :D :D

2009-01-05 @ 03:02:45
URL: http://mittsko.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0