P3 Guld ohyäs

Värdiga vinnare måste jag säga! (eller de flesta iallafall)
Johnossi, Markus Krunegård, Håkan Hellström!

Det skulle såklart ha varit trevligt om Sugarplum vann för årets grupp men Johnossi var också sjukt värda det :D haha kul när Ossi önskade Kitty lycka till i Lets Dance x)
Och när Markus vann. Mamma ba: vilken tur! han som var så besviken förra gången :D haha

Men jag tyckte synd om Lykke Li!
han läste ju upp fel tal :O Han läste upp talet som förmodligen hade skrivits till Årets Pop. Men hon hade ju bara vunnit för Årets Nykomling. Piiiiiinsamt.

För tillfället sitter jag och finslipar min önskelista ;D haha jag brukar göra en lista på datorn och lägga in bilder på grejjerna. På så sätt blir det inga missförstånd ;) Idag är det bara 12 dagar kvar till jag har levt i 17 år. Och bara 10 dagar till OASIS :D

jaja nu ska jag fortsätta :D hihi hejdåå
KARIN'



Håkan är fin! och snart är det bara en månad kvar till han intar scenen :D

Kommentarer
Postat av: Frida

Håkan är fin! Åh gud, den bilden <3

Haha, men det var ganska skoj när han läste upp det där talet! Och dom filmade publiken, t.ex. Anna Ternheim som skrattade massor. Hoho, han måste vara lagom seg, han som läste. Alla andra fattade ju^^

2009-01-18 @ 14:05:15
URL: http://frenger.devote.se
Postat av: Sarah

Jag kan inte förstå att Oasis är så snart, känns väldigt sjukt, alltså sjukt kul :D hihi

2009-01-18 @ 17:56:20
URL: http://skentrevlig.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ah, haha det var ju jätteroligt att han läste fel!

Men Håkan åh, han är för bra :)

2009-01-18 @ 19:23:25
Postat av: Moa

hahahha p3 guld var guld!! :) Och johnossi skulle vunnit över spf, förlåt men det var det enda rätta (A) OCH MARKUS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!





(BEHÖVERJAGSÄGATTHANVARVÄRLDENSFINASTE?!?)<3

2009-01-18 @ 23:06:08
URL: http://noparty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0