och jag förstår honom för folk skrattade åt mig

Dom Kommer Kliva På Dig Igen <3
Veckans låt

Hej, jag är trött.
Jag har gått runt med halvt öppna ögon hela veckan och i morse (en lördag) gick jag upp klockan 5 för att ännu en gång slita ut mina stackars händer i stallet. Ipoden värmde lite, men inte tillräckligt. :(
Nu är jag hemma, men jag är typ för trött för att sova så jag väntar på att mamma ska komma hem så att jag inte behöver laga lunch själv. hoho

Imorgon måste jag plugga :O jag orkar inte idag :P hehe.
Och nu är det bara 5 dagar kvar till Oasis!! :D
Nu vill jag inte skriva nåt mer så jag slänger in en fin bild istället <3
(ni får hoppas på mer givande inlägg nån annan gång)


förresten, jag tycker att det är dags för ett bandsläpp till P&L snart.. och WoW.

Kommentarer
Postat av: Frida

Dom kommer kliva på dig igen, det är typ världens finaste låt någonsin. Det är en sån låt man lyssnar på, och så tänker man: den här vill jag lyssna på för alltid, det behövs ingen annan :)

2009-01-24 @ 15:28:46
URL: http://frenger.devote.se
Postat av: Moa

Håkisbråkis<3

2009-01-24 @ 16:22:56
URL: http://noparty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0