Now it's payback, Now it's me against the world

mycket trevlig dag idag!

Det började med en sovmorgon <3 och när jag kom till skolan var min franska inställd så jag hade håltimma till löönch. Sofia, Henrietta, Moa & Jag gick runt.. och letade efter folk, och diskuterade beatles, rolling stones mm :D haha ganska många olika åsikter där ja :P
Efter maten var det engelska. efter engelskan så satte vi oss i ett lite avskilt rum och diskuterade film :D Harry Potter och dylikt. Jag fick förklara handlingen ur The Deer Hunter två gånger. Det tog typ en kvart per gång :D men jaja det gör inget, det är ju världens bästa film.  Jag har hittat min filmkompis :D haha Sara Lundmark och jag reagerar exakt likadant på sorgliga filmer ;D vi satt typ och hoppade och sara fällde även en liten tår xD haha kulis.
Julias tandkött fastnade i hennes tandställning :S det var läskigt!

Nu tittar jag på Långben och jag & Moa ska spela in en film :D

HEJDÅ

Kommentarer
Postat av: Moa

PAUL ÄR BRA

PAUL ÄR BRA

PAUL ÄR BRA



filmerna blev ju bra, hahahahhaha :D

2009-01-08 @ 19:30:23
URL: http://noparty.blogg.se/
Postat av: karin

JA JAG VET!! det är sofia som inte tycker det -.-



Filmerna rockar fett :D haha

2009-01-08 @ 19:52:12
URL: http://karinronnberg.blogg.se/
Postat av: Anonym

HAHAHA, vad äckligt det låter "julias tandkött fastnade i tandställningen". HAHAHA.

Men det var rätt vidigt.

OCH LÄSKIGT!!

pussssssssssssssssss

2009-01-09 @ 16:16:55
URL: http://wickedone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0