jag vill inte blicka framåt men är livrädd att fastna här

Nu har Som Jag Hade Dig Förut med Helissa Horn & Lars Winnerbäck gått på repeat ett bra tag :P
Jag taggade även med massa Oasis förut på gymmet!

Idag brejkade jag the news för mamma att jag planerade att åka till Lund o gå på Mando. Hon tyckte det var onödiga pengar eftersom att jag ska se dom i Stockholm också... det är ju lixom inte det det handlar om! Jag vill se deras första spelning i Sverige!
Efter ett tag sa hon: Jag säger inte nej, men du måste vara mer ambitiös med saker och ting.
När vi gick in till Haga sa hon: okej, jag ska prata med Moas mamma :D
ÖvertalarN nr. 1!

NU ÄR DET BARA TRETTON FUCKING DAGAR KVAR! :D
Det är sjukt stort att vi ska se Oasis :D det kom jag på idag! haha jag är jävligt seg när det gäller att tagga till konserter.. men så brukar det vara. Jag brukar tagga när jag köper biljetten, sen lugnar jag ner mig och sen typ en vecka innan konserten är taggar jag igen ;D haha.
Nu ska jag hugga tag i engelska-glosorna tills imorgon :)

"Du ska vara beredd på att jag är en riktig baddare!!
KARIN

Kommentarer
Postat av: Moa

Nu kommer jag också lyssna på den på repeat. Åh den är så fin. Finast i stan. Att jag inte såg henne på P&L är väl min största skam :( efter wombats HAH.



Ivartfall, jag tycker du är snäll Karin, och jag gillar att din mamma går med på våra planer:D haha. Våra mammor blir värsta supermammor! Eller något. Men, du jag gillade att vi avslöjade innersta hemligheter och gick över gränser och sånt. Haha, jag litar på dig KOMPIS och vi kommer komma långt. TAGGA OASIS NU det är inte långt kvar. Inte till Mando heller, och inte till våran cykeltur till Sixtorp (fast du kommer få vänta på mig när du baddar iväg. fniss. du är kul när du säger fel). LIVER KOMMER KARIN. Vi ses imorgon <3

2009-01-15 @ 21:51:41
URL: http://noparty.blogg.se/
Postat av: tittie

"Som jag hade dig förut" är verkligen en underbar låt! Den kan man lyssna hur mkt som helst på.



Jag skulle också vilja åka ner till Lund och kolla. Det skulle verkligen vara skoj!

2009-01-16 @ 10:53:05
URL: http://tittie.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0