Jag? 17?

igår fyllde jag år. 17 år.
Jag är inte 17 år! inte enligt mig själv iallafall! Jag kommer alltid vara 16 enligt mig själv.

Jag väcktes av mamma, pappa & sandra halv 7! :O och jag började skolan kvart över 9. det tar 2minuter för mig att gå till skolan. Men jag fick ju fina presenter så det gjorde inget ;)
Efter skolan gick jag hem och väntade en stund för mina vänner hade en hemlis på gång uppe på stan. Sen for jag upp dit, mötte dom, gick runt på marknaden en stund, köpte presenter till mig själv :D och sedan gick vi till pizza planeten :) gott!! Efter det handlade vi lite på ICA. Jag fick ännu en ica-kille att skratta. det är nåt fel på mig :D haha.
Sen gick vi hem till Frändås lägenhet <3 den är den vackraste lägenheten jag någonsin sett! :O ojojoj! värsta flygeln i vardagsrummet och allt :O
Jag fick sitta ensam på frändås snygga brors rum i typ 20 minuter medans dom gjorde klart min present :P
Men det var det värt ;) hihi!
Asså Frändå! jag dör xD hon var röst till ett barnprogram när hon var liten, och vi kollade på det! Jag dog på riktigt!
efter en stund var alla trötta (eller jag var trött hela dagen, jag har varit trött i flera veckor :P) så vi for hem :P.
mycket trevlig dag med trevliga människor <3

nu äter jag naturgodis och lägger in musik på datorn.
Ikväll är jag ensam hemma så jag ska baka hallon/blåbärspaj :D
på söndag fyller Gustaf år och min släkt kommer med mer presenter.(Till mig, inte gustaf)

Här är lite stuffs jag fick igår:

2 suuupersnygga KING tidningar (duv et, herrmagasinet xD)
Peace & Love biljett <3
Separation Road - Anna Ternheim
When It's Over, I'll Come Back Again - Molotov Jive
Ett Kolikbarns Bekännelser - Håkan Hellström
Introducing: Hello Saferide
En jättefin typ.. plansch med små fina hälsningar :)
och en mycket mycket fin Beatles-affisch från Sandra som inte fick plats på kortet

Presenterna jag köpte till mig själv:
Stop The Clocks - Oasis
More Modern Short Stories From Hello Saferide
Chasing Pavements - Adele

(den sista kostade bara 10kr!)



HEJDÅ
KAREN


Kommentarer
Postat av: Jennifer L

men grattis i efterskott tjejen! :)

2009-01-31 @ 14:18:11
URL: http://paperbackwriterr.blogg.se/
Postat av: tittie

Grattis i efterskott!

2009-01-31 @ 14:57:56
URL: http://tittie.devote.se
Postat av: Frida

Grattis!



Oj, vilka fina presenter du har fått! :D höhö, correct me if I'm wrong, men det känns att det var lite musiktema^^

2009-01-31 @ 18:55:19
URL: http://frenger.devote.se
Postat av: karin

TACK så mycket alla :) hihi



och ja det var något musikinriktat :D haha men det är ju bara bra <3

2009-01-31 @ 21:51:18
URL: http://karinronnberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0