A chainsaw is nice, it's a healthy tool

Idag har det hänt ganska mycket ;) eller inte jättemycket. men mycket för att vara jullov i karins familj.

Jag vaknade klockan nio och jämrade mig över hur tidigt det var. senså kom jag på att jag måste gå upp två timmar tidigare på onsdag.. det var inte så kul. Men men jag släpade mig upp och åt ett mariekex (jag är inte så bra på att äta frukost). Sedan drog vi till haga för en gymintro ;) hehe jo gott folk! det ska bli ordning på karin. Hon ska börja gymma. Vi får vell se hur det går med det. MEN eftersom att min frukost somsagt bestog av ett kex så mådde jag inte så bra av ansträngningen och var nära o spy efter halva passet.. då la dom mig på en gummigrej och så skulle jag ha fötterna på väggen framför mig.. -.- lagom kul när det gick förbi folk som tydligen tyckte jag såg jätterolig ut.

när jag kom hem tröstade jag mig med att baka mozartkulor :D haha. det var gott

Nu har jag precis kommit hem från bion :) vi såg The Duchess. Jag älskar verkligen sånna där romantiska filmer från förr :D haha oj det lät melankoliskt. Men typ som Stolthet & Fördom och sånt :) häääärligt!  Kiera Knightley är kalasbra!

Nu ska jag äta en omelett ;) byyyye

Ahjuste! jag fick mina beställningar idag :D två vinyler: The Band & andra delen av God Knows. o så var det en affisch med Motown Blood EP:n som motiv :):) fint <3

ASKALAS
KARIN

Kommentarer
Postat av: Jossan

åå jag älskar sånna där mozartkulor yummie :D .. ska oxå börja gymma på haga!! =) vi får sällskapa nån dag ;)

2009-01-05 @ 22:08:34
URL: http://iamcharlie.blogg.se/
Postat av: Celine

Åh! Vart beställde du ifrån? ;) (jagvillocksåhaaa)

2009-01-05 @ 22:56:27
URL: http://ceeline.blogg.se/
Postat av: helga

"det ska bli ordning på karin. "



jag som alltid läser för fort trodde att det stod " det ska bli ordning på kanin. " ^^ hahah

2009-01-05 @ 23:19:58
URL: http://helgiis.blogg.se/
Postat av: Frida

Hoho, det ska bli ordning på Frida också, hon ska också börja gymma :)

Jag älskar också filmer som Stolthet och Fördom! Men jag har inte sett the Duchess, den var bra alltså? :P



Koolt med vinylerna, jag vill också ha Motown Blood plansch! Och vinylerna :D

2009-01-06 @ 01:00:14
URL: http://frenger.devote.se
Postat av: karin

Jossan: Ja dom rockar fett :D haha. Ja det får vi verkligen!



Celine: hotstuff.se ;) jäkligt bra sida!



Helga: haha ja så kan det gå ;) Min mamma skriver Kanin ibland.. man känner sig såå uppskattad :D haha



Frida: oh så trevligt ;) haha Ja Duchess var bra! men Stolthet är nog bättre.

2009-01-06 @ 10:30:40
URL: http://karinronnberg.blogg.se/
Postat av: Anonym

MOZARTKULOR= hur satans gott som helst!!

Karin är på bio rätt ofta. Det tycker jag är coolt.

VI SES I MORGON igen. Då är korridorskören på plats igen, samma tid samma kanal OHHH YEEEEAH, HAHAHAHA nu kör vi ;D

2009-01-06 @ 12:29:35
URL: http://wickedone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0