Vem blir inte ful i sextio Watts ljus?

Följ min blogg med bloglovin
oh yes do it ;) för jag är ju så kulig :)

Igår hade vi (kör A + Quire of Fire + Vokalensembeln) konsert i kyrkan.
hoho, jag var tvungen att gå upp tidigt! Dock inte lika tidigt som jag är van att göra på lördagar (klockan 5). Jag åt en banan och en kexchoklad till frukost :) det var det godaste jag ätit på länge! Sen gick jag ut till bussen. Björn åkte förbi mig :S Han kollade på mig på ett läskigt sätt :O jaja träning på kulturskolan var tråkig, förutom när Lisas mobil ringde precis när våran lite halvt galna körledare berättade en historia xD hahaha. Björn tog ut lisas jacka så att det blev tyst. alla klappade i händerna xD ahhaha! det var kul! Lunchen var bäst på hela dagen <3 baguette på Supremes och efter det lion-glass på donken.

Konserten gick bra!
Mamma och Sandra trodde tydligen att det var i en annan kyrka så dom kom en halvtimme försent och enligt dom kollade alla jättekonstigt på dom. eh. nej jag märkte inget :P Det var skämmigt att dansa. Julia var dock astaggad på töntkördans xD HAHA hon skulle vända sig om och kolla på mig när vi dansade och så typ ramlade hon xD jag dog. Annars var det trångt. vi var 4 stycken på min körgradäng. Hon som stog längt ut hade typ en hel meter för sig själv medans jag hade kanske 10cm :P och så skulle jag dansa på det där :O ni kanske kan föreställa er hur det såg ut.

Nu kollar jag på ztv och väntar på att mamma ska komma hem så att hon kan laga mat till mig :D
Jag ska skriva mitt CV och personliga brev nu också.
öjöj nästa veckan kommer bli en plåga.



NU ska jag kila ;)
KARIN

Kommentarer
Postat av: Moa

HAHAHA jag hade velat sett

2009-02-08 @ 12:33:24
URL: http://noparty.blogg.se/
Postat av: Frida

haha, skoj med dansen!

& du vet allt vad en näringsrik & nyttig frukost är! ;D



(förresten antar jag att den här Björn du pratar om är Björn Dixgård xD)

2009-02-08 @ 12:57:03
URL: http://frenger.devote.se
Postat av: karin

Frida: HAHA ja det skulle ha varit något xD

2009-02-08 @ 13:20:19
URL: http://karinronnberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0