I have gathered all my feelings in a bottle in my eye

Dagen började vell helt okej, datakunskap.
Sen bajslärare i idrott. Jag kollade på när Sofia gymmade. hoho
efter lunch och lite engelska skulle vi ta oss till olaus petri församlingshem (huh?). Vi sprang som tokar till bussen, den åkte utan oss :( men nästa kom vi allt med, vi var dock stressade eftersom att vi var sena och busschaffisen körde som om han gick bakom och puttade bussen istället för att gasa som en dåre.. (det skulle jag ha gjort om flickor med vilt utseende kom in på min buss. jag vill ha en buss!) Många sjuka människor. inte kuuuul nej. konstig körledare. jag halvsov igenom repetitionerna. vi sjöng en afrikans låt.. jag mådde illa. Hanna & Unni dansade kuliga danser och körledaren bjöd fram dom :D dom vågade dock inte.. fegisar!

signeringen på bengans har blivit framflyttad till 15/2 istället. vilket är bra för då behöver inte jag vara helt själv :P hoho bajskotte vad jag längtar <3

jag är en jobbig person som är sur på allt utan anledning. dagen var egentligen ganska bra, riktigt bra.
90-tals hits i matsalen, teckenspråk, Henrietta är konstig som shejkar mot personer hon inte känner i korridoren.
Människorna är finfina! hur skulle jag klara mig utan dom? Men bajskotte vad tråkigt livet kommer bli om moa lämnar mig :(
Ikväll vill jag äta! eller nej, jag borde inte. usch!

Jag vill lägga in en bild! så jag gör det!


KARIN

Kommentarer
Postat av: Moa

:(

jag vill inte lämna dig.

och dagen var bra, den var rolig,

och jag saknar dig,

och vi ska på signering,

och jag VILL INTE LÄMNA DIG.



(ifall jag lämnar dig

så ska vi ses minst en vardag och en helgdag i veckan)



jag är glad att jag känner dig

du är bra

åh



det här är jobbigt





men du är bäst

!

2009-02-06 @ 23:57:26
URL: http://noparty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0