she would have married a Kennedy

ensembeln idag:
vi snackar om låten vi spelar (Anna - Hello Saferide)

anders: man hör så tydligt att det är en brittisk grupp, eller hur?
karin: ??
erika: ja på uttalet.
anders: ja precis! det är så brittiskt det kan bli! Vet du vart dom kommer ifrån?
karin: eh.. ja hon kommer från sverige..
anders: jaha..

haha bra koll! (Y)
Vi åkte skridskor på gympan :)
Hatar skridskor, hade inte åkt på 3 år MEN det var skitkul :D haha
kanske för att jag påminnde lite smått om en isprinsessa och folk jämförde mig med stjärnorna på is.. eller kanske inte :P kände mig lite som bambi (eller karin?) på hal is. Men det kunde inte hindra mig från att spuuuurta ;) hahaha

Ikväll ska jag träna på franska glosor och kolla på popcirkus :)
Jag är glad idag! jag har mycket att se fram emot :) <3

Kommentarer
Postat av: trettionio

yes he is, sinnessjukt bra! har lyssnat på honom i flera år så det var stort, vi stod kvar efter the hives så stod längst fram även under manu chao :]

2009-02-04 @ 18:50:59
URL: http://trettionio.blogg.se/
Postat av: Frida

åh, jag vill också åka skridskor! Det är skoj ju! :D Fast här är det inte kallt nog.. :/

2009-02-04 @ 19:39:49
URL: http://frenger.devote.se
Postat av: Britta

Asså jag gillar inte franska glosor...

2009-02-04 @ 19:56:05
URL: http://mittsko.blogg.se/
Postat av: GISSA 18 ggr

Haaaaaahhhhhhhhhhhhhh JOKKMOKK

2009-02-06 @ 11:04:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0