Jävlar i havet!

Nu gott folk, nu ska ni få höra!
Jag har fått årets första myggbett :O Just som man trodde att förra årets myggor hade dött ut och det inte skulle vara möjligt för dom att krypa fram igen så händer detta! :O Sjukt härligt med ett sommartecken men inte så kul att jag kommer gå runt och klia på mitt finger i typ en vecka :(

Trevligt att folk gillar mina youtubeklipp från bengans btw ;)
Nån hade länkat dom på mandodiao.com. då blev jag glad.
Jag är däremot lite mindre glad på den som tog bort ljudet på "Good music by Karen & Moa"! HAHA Det stog att nån hade typ märkt av att vi hade Hate To Say I Told You So med i videon och det hade inte Hives skivbolag tillåtit.. -.- jaja. Men sånt får man vell leva med. Kolla bara hela Guns 'n' Roses grejjen med Sugarplum.

Imorgon ska jag agera hästfotograf. Jag ska hjälpa sandra med hennes projektarbete. Hon ska skriva en bok och behöver lite bilder :P hoho, jag har ju inget bättre för mig på dagarna så varför inte?
Imorgon ska sandra förresten köra upp :D hon har klarat teorin och gjort halkan och allt annat nödvändigt så om hon klarar uppkörningen imorgon så kommer hon ha ett körkort på lördag :D shetans vad jag ska utnyttja henne på skjuts sen.

Min nya header is uppe!
Bilden är tagen på Terezin i Tjeckien när vi var där med skolan. Ett arbetsläger för judar.
För er som inte känner igen texten så är den från Mandos nya låt The Shining :) loooveli <3<3

karin


Kommentarer
Postat av: sara

svar: haha ja vet asså den där kalle kamel va så jävla rolig ja höll på o dö, haha vilket djur alltså, dom är helt kokko i huvet ju hahahaha :D du borde träffa en kamel nångång

2009-02-20 @ 16:51:31
URL: http://saradanielson.blogg.se/
Postat av: Frida

Fin header! The Shining :D



Första myggbettet! haha, bra skulle jag säga! Sommar! ja, jag blev ju inte biten så för mig är det ju enbart positivt xD



& seriöst, tog de bort ljudet? hahah, galet :P

2009-02-20 @ 18:05:35
URL: http://frenger.devote.se
Postat av: Rose-Marie (Stella)

Intressant blogg du har :) Fint design också! Borde läsa i denna lite oftare :) Du får gärna lägga till mig på bloggkoll :)

2009-02-20 @ 21:06:05
URL: http://modellinglove.blogg.se/
Postat av: frida

SNYGG HEADER DARLING!

2009-02-22 @ 19:21:16
URL: http://nasman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0