Jag ska byta nationalitet och flytta till mumindalen

yesyesyes :)
Muumi / Mumin / Momin!
It's you'r choise! Jag föredrar dock Mumin, låter lite mer välbekant!

Jag skidade mig igenom idrotten som en äkta elit!
Jag ramlade bara sex gånger och våran lärare rådde oss att ta den korta vägen.
Jag hatar skidor! Vi ska åka skidor igen på fredag. döööda mig och ge mig ett par skridskor!

Ikväll är mamma och sandra på bio.
Jag stannade hemma på grund av två orsaker.. Jag tycker att jag kan använda pengarna på ett vettigare sätt OCH så är det popcirkus ikväll :) I början var jag bitter för att allt det roliga här i livet verkar hända alla andra (hosthost releasefest med Mando! jotack det skulle jag inte säga nej till) men jag har kommit på att man inte ska gå runt och jämra sig hela tiden. Avundsjuka är så sjukt svenskt så det finns inte! Och egentligen, vem vill vara svensk när man kan få vara typ.. britt? Så resonerade jag när jag kom fram till att jag ska sluta vara bitter och vara glad för andras skull. hoho

För stunden kollar jag på dessa klipp från dalademokratens hemsida:
http://tv.dalademokraten.se/?ch=00152&id=1908
http://tv.dalademokraten.se/?ch=00152&id=1207

den första är från deras (mandos) studio och den andra är Turné med Mando Diao :)

Juste! jag snackade med Nina som vi träffade på Oasis idag :)
Hon kanske ska gå på Mandos signering i stockholm också! då lär vi (moi & moi) träffa henne :) kuljul!

Fjuuuut
nu ska jag kanske plonka igenom Let Her Go på gitarren en stund innan popcirkus.

Kommentarer
Postat av: Moa

Äh, det stavas ju Moomin. HAHAH :D karinbäbis/lillagulligakarin!



var inte bitter du kunde varit britter. eller nåt. hihu

2009-02-11 @ 21:34:01
URL: http://noparty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0