WE'RE JUST LIKE THE LOCALS

Jag har blivit en sucker för lokalband har jag märkt på senaste tiden! Sååå, nu för att ge er en inblick i vad Örebro har att erbjuda i lokalbandsväg som faller karin i smaken så ska jag ge er en litenliten summering på mina favoriter.

- The Gordons. Sjukt bra musik. lite Mando Diao/60's inspirerat tror jag bestämt. lyssna på She's Like A Hurricane.
- Restriction Of Liberty. Min vän Unni's band. Proffsiga om du frågar mig. lyssna på Would You Hold My Hand.
- Listen Up Major. Coolt indieband från Risbergska.


unni får representera det här. a-woho


Kommentarer
Postat av: Jennie.

Lyssnade precis på The Gordons. Så bra!! :D

2009-12-05 @ 11:49:18
Postat av: unnipunni

Haha karin :D Jag tycker allt bra om dig :)

2009-12-05 @ 15:27:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0